Wednesday, May 4, 2011

saya hanya berjalan


ok. ingat lagi tak pada paparan skrin seperti ini. iya. saya ke gym lagi.
kerana saya bosan.
satu lagi kerana, saya mahu jaga kesihatan dan juga mengawal berat badan saya.

saya berharap kcal = 275 yang telah berjaya dibakar itu adalah hidangan makan tengahari saya tadi. hehehe.
jadi, bermakna saya boleh menganggap seperti saya tidak makan apa-apa pada hari ini.
(agak tak masuk akal. takpe)

km= 5.50 dicapai dalam masa 55minit 33seconds.
lawa jugak nombor-nombor ni. hehehe.

saya menganggap distance 5.5km dalam masa 55minit 33seconds tu adalah masa & jarak lebih kurang saya berpusing-pusing di mall/shopping complex/zara/forever 21/new look/H&M etc, tapi kali ini tanpa menghabiskan dirham langsung. yeah.




ok lah. itu saja buat kali ini. last but not least, yes, saya hanya berjalan sahaja sbb sebenarnye saya agak malas nk berlari atau berjogging. hahaha.


Assalamualaikum!

Syukran gazeelan!

No comments: